Volgeling - Noctua comes
- MikoNumeroDuo
- Algemene moderator
Re: Volgeling
Vanavond (woensdag 02-06-2021) om ong. 23:20 uur rammelde er ineens iets. Geen idee waarvandaan dus ik liep even de kamer rond. Ha, de vensterbank !!
Ik had daar twee poppen van Volgelingen in een bakje liggen die ik als nog jonge rups heb gevangen en opgekweekt. Die waren dus uitgekomen en fladderden in het bakje, wat dus dat gerammel/geritsel veroorzaakte.
Snel wat foto's genomen, er ontsnapte er ook nog en die vloog richting de lamp. Na de foto's beide dieren buiten vrijgelaten, eentje vloog direct weg, de ander ging nog even op een bloemetje zitten. Geniet maar even mee, vérser krijg je ze niet !!
Ik had daar twee poppen van Volgelingen in een bakje liggen die ik als nog jonge rups heb gevangen en opgekweekt. Die waren dus uitgekomen en fladderden in het bakje, wat dus dat gerammel/geritsel veroorzaakte.
Snel wat foto's genomen, er ontsnapte er ook nog en die vloog richting de lamp. Na de foto's beide dieren buiten vrijgelaten, eentje vloog direct weg, de ander ging nog even op een bloemetje zitten. Geniet maar even mee, vérser krijg je ze niet !!

Re: Volgeling
Gaaf, Mike!
- MikoNumeroDuo
- Algemene moderator
Re: Volgeling (Noctua comes)
Ik had onderstaande foto's van Noctua comes als "Huismoeder" geplaatst. Stom natuurlijk, N. comes is niet de Huismoeder maar de Volgeling. Ik heb mijn bericht plus de reacties dus maar even verplaatst. Sorry voor de verwarring, m'n brein is momenteel nogal een puinhoop. Groetsels, Mike.
Geen probleem én bedankt. 

Belgische Ardennen, 08-2021
Re: Volgeling - Noctua comes

Hoeksche Waard, 10-2019
- MikoNumeroDuo
- Algemene moderator
Re: Volgeling - Noctua comes
Begin mei 2020 in m'n achtertuin.