Determinators
Re: Determinators
Hallo iedereen. Het is leuk dat ik kan deelnemen als determinator van nachtvlinders.
Ik ben voornamelijk actief in en rond Brugge. Samen met Roland Vannieuwenhuyze zijn we in 2020 begonnen aan een meerjarenproject. We inventariseren in De Rode Dopheide, De Zandpanne in De Haan, De Stadswallen van Damme, De Gemene Weidebeek, Beisbroek,Tudor en Chartreuzinnebossen, Leieemeersen, Warandeputten...
We inventariseren éénmaal per maand in ieder gebied met Laken en vangbakken.
Verder inventariseer ik voor de Vogelatlas, roofvogels en winterwatervogels.
Ik denk wel dat ik nog wakker zal blijven voor het Forum!!
Ik ben voornamelijk actief in en rond Brugge. Samen met Roland Vannieuwenhuyze zijn we in 2020 begonnen aan een meerjarenproject. We inventariseren in De Rode Dopheide, De Zandpanne in De Haan, De Stadswallen van Damme, De Gemene Weidebeek, Beisbroek,Tudor en Chartreuzinnebossen, Leieemeersen, Warandeputten...
We inventariseren éénmaal per maand in ieder gebied met Laken en vangbakken.
Verder inventariseer ik voor de Vogelatlas, roofvogels en winterwatervogels.
Ik denk wel dat ik nog wakker zal blijven voor het Forum!!
Kijk, nog een interessante intro én bedankt. 

- MikoNumeroDuo
- Algemene moderator
Zo, dat zijn best veel gebieden Patrick. Kost je veel tijd zo te zien 

Graag stel ik Sander voor als determinator van korstmossen.
- MikoNumeroDuo
- Algemene moderator
Ha, tof. En ook handig want daar weet ik zo goed als niets van 

Verdiep mij er nog maar kort in, maar man, wat een variatie valt er nog te ontdekken.MikoNumeroDuo schreef: ↑14 jan 2022, 00:17 Ha, tof. En ook handig want daar weet ik zo goed als niets van![]()
- MikoNumeroDuo
- Algemene moderator
Ja, en als ik het goed in m'n kop heb ook vaak microscoopwerk voor volledige zekerheid.
Heb ik het geluk dat m'n zoon er één heeft.MikoNumeroDuo schreef: ↑14 jan 2022, 00:21 Ja, en als ik het goed in m'n kop heb ook vaak microscoopwerk voor volledige zekerheid.

- MikoNumeroDuo
- Algemene moderator
Ik sinds m'n vader is overleden ook. Maar dat is maar een erg klein dingetje met weinig lichtvang en relatief eenvoudige lensjes.
Nou, dan kan Frank of misschien ik wel je tegemoet komen.MikoNumeroDuo schreef: ↑14 jan 2022, 00:25 Ik sinds m'n vader is overleden ook. Maar dat is maar een erg klein dingetje met weinig lichtvang en relatief eenvoudige lensjes.