Lindenspitskop - Oxycarenus lavaterae: Tresnuraghes, Sardegna, Italië (24-05-2023)
Lindenspitskop, ik zag deze soor vorig jaar op Sardegna. Maar als ik die foto's van complete "kuddes" hier voorbij zie komen,
dan had ik deze soort ook dichterbij huis kunnen treffen. Gek genoeg heb ik deze soort in NL nog nooit gezien.
Lindenspitskop - Oxycarenus lavaterae
- Bert de Ruiter
- Superuser
- Contacteer:
-
- Algemene moderator
Re: Lindenspitskop - Oxycarenus lavaterae
Tja...blijft een mooi soort en mooi vastgelegd Bert.
- Bert de Ruiter
- Superuser
- Contacteer:
Kan trouwens wel kloppen dat ik hem in mijn regio nog nooit gezien heb. De afgelopen jaar maar twee waarneming gemeld.Ingrid van den Berg schreef: ↑14 jan 2025, 14:50 Tja...blijft een mooi soort en mooi vastgelegd Bert.
Wie weet, iets voor komend seizoen. Vanaf half juni met pensioen, dus meer tijd voor dit soort dingen.
-
- Algemene moderator
Bert de Ruiter schreef: ↑14 jan 2025, 15:27Kan trouwens wel kloppen dat ik hem in mijn regio nog nooit gezien heb. De afgelopen jaar maar twee waarneming gemeld.Ingrid van den Berg schreef: ↑14 jan 2025, 14:50 Tja...blijft een mooi soort en mooi vastgelegd Bert.
Wie weet, iets voor komend seizoen. Vanaf half juni met pensioen, dus meer tijd voor dit soort dingen.

Leuk, superuser. 

- Bert de Ruiter
- Superuser
- Contacteer: