Anolis - Dactyloidae spec.
- Bert de Ruiter
- Superuser
- Contacteer:
Re: Anolis - Dactyloidae spec.
Anolis - Dactyloidae spec.: Wildlands Zoo, Emmen, Drenthe (23-07-2022)
Nog een plaatje van een Anolis, maar dit keer van boven. Meer zicht op de lichaamsbouw en de tekening op de rug.
Nog een plaatje van een Anolis, maar dit keer van boven. Meer zicht op de lichaamsbouw en de tekening op de rug.
Top en mooi natuurlijk.
- MikoNumeroDuo
- Algemene moderator
Misschien kan ie nog op soort, zal komende dagen eens checken.
- Bert de Ruiter
- Superuser
- Contacteer:
Dat zou mooi wezen. Ik lees wel of het lukt.MikoNumeroDuo schreef: ↑25 dec 2024, 16:55 Misschien kan ie nog op soort, zal komende dagen eens checken.
Ik heb eventueel nog meer foto's van hetzelfde exemplaar.
-
- Algemene moderator
Mooi en wat een bijzondere verhaal.
Goed bezig Mike en Bert!
Goed bezig Mike en Bert!

- MikoNumeroDuo
- Algemene moderator
De eerste... Anolis - Dactyloidae spec.: Wildlands Zoo, Emmen, Drenthe (22-02-2020) is Anolis sagrei.
Die tweede... kom ik met m'n boek niet echt uit. Ik heb even een berichtje naar een van m'n maatjes gestuurd. Die is nu op vakantie maar als ie terug is krijg ik vast wel antwoord.
Die tweede... kom ik met m'n boek niet echt uit. Ik heb even een berichtje naar een van m'n maatjes gestuurd. Die is nu op vakantie maar als ie terug is krijg ik vast wel antwoord.
Ofwel bruine anolis.MikoNumeroDuo schreef: ↑29 dec 2024, 15:26 De eerste... Anolis - Dactyloidae spec.: Wildlands Zoo, Emmen, Drenthe (22-02-2020) is Anolis sagrei.
- MikoNumeroDuo
- Algemene moderator
Onverwacht, maar al reactie terug. Bruine anolis voor de 1e is bevestigd (zond ik voor de zekerheid ook nog even mee). De 2e is meest waarschijnlijk A. limifrons (Slanke anolis).
- Bert de Ruiter
- Superuser
- Contacteer:
MikoNumeroDuo schreef: ↑29 dec 2024, 16:48 Onverwacht, maar al reactie terug. Bruine anolis voor de 1e is bevestigd (zond ik voor de zekerheid ook nog even mee). De 2e is meest waarschijnlijk A. limifrons (Slanke anolis).
Hoi Mike,MikoNumeroDuo schreef: ↑29 dec 2024, 15:26 De eerste... Anolis - Dactyloidae spec.: Wildlands Zoo, Emmen, Drenthe (22-02-2020) is Anolis sagrei.
Mooi dat je even tijd had om te kijken en ook wel fijn dat je de juiste connecties hebt in dit wereldje. Mocht je meer foto's nodig hebben van nummer twee, dan hoor ik het graag.
Dank & groetjes uit Emmen
Anolis sagrei is verhuist naar een eigen topic.