Ik ken meerdere mensen die als hobby stamboomonderzoek en natuurfotografie hebben.
Bloedrode heidelibel - Sympetrum sanguineum
-
- Algemene moderator
Re: Bloedrode heidelibel - Sympetrum sanguineum
Wat leuk te lezen.
Ik ken meerdere mensen die als hobby stamboomonderzoek en natuurfotografie hebben.
- MikoNumeroDuo
- Algemene moderator
... En stripalbums, boeken (zowel lees als kennis), muziek (vooral blues, rock, flamenco, fado, klassiek), gitaargebruik daarbij is een pré want dat doe ik zelf ook al vanaf m'n 9e.
-
- Algemene moderator
Haha, op stripboeken na hebben wij dezelfde dingen die we leuk vinden en graag doen Mike haha, hoe toevallig
Alleen bij muziek jaren 60 - 70 muziek toevoegen en gitaar spelen wordt piano vanaf zesde jaar tot nu, later ook nog dwarsfluit erbij. Ik heb 25 jaar in Harmonieorkesten gespeeld, heerlijk!

Alleen bij muziek jaren 60 - 70 muziek toevoegen en gitaar spelen wordt piano vanaf zesde jaar tot nu, later ook nog dwarsfluit erbij. Ik heb 25 jaar in Harmonieorkesten gespeeld, heerlijk!

- MikoNumeroDuo
- Algemene moderator
Bij mij kun je qua muziek terug tot jaren 50 en jaren 80 toevoegen. Volksmuziek uit diverse landen. Niet religieus maar wél allerlei "oude" goden verhalen, zoals Noor(d)se sagen, Grieks/Romeinse/Egyptische/Indiaanse/Afrikaanse enz mythische verhalen... Er is zoveel leuks 
-
- Algemene moderator
Zeker er is zoveel moois.
Dan zal jij vast ook het 'probleem' tijd hebben. Ik heb altijd tijd tekort.
Hoe leuk ik alles ook vind, struinen in de natuur en fotograferen van gevonden insekten, andere dieren , paddenstoelen en landschappen staat bovenaan.

Dan zal jij vast ook het 'probleem' tijd hebben. Ik heb altijd tijd tekort.
Hoe leuk ik alles ook vind, struinen in de natuur en fotograferen van gevonden insekten, andere dieren , paddenstoelen en landschappen staat bovenaan.

- MikoNumeroDuo
- Algemene moderator
Ja, en het liefst met kastjes. En minstens een gedeelde eerste positie voor m'n gezin... hoewel. als het er écht op aan komt gaan zij voor..
-
- Algemene moderator
Zwanenwater, Callantsoog 28 Juli 2024
Ze blijven leuk. 

-
- Algemene moderator
Zeker, vervelen mij nooit, net als vlinders 

Erg herkenbaar.