Druif Pinot noir - Vitus vinifera pinot meunier
- MikoNumeroDuo
- Algemene moderator
Druif Pinot noir - Vitus vinifera pinot meunier
Hele hellingen vol met deze mooie blauwe druiven, Pinot noir. Champagnestreek augustus 2022
- Bert de Ruiter
- Superuser
- Contacteer:
Re: Druif Pinot noir - Vitus vinifera pinot meunier
Levert ook een heel lekker wijntje op.MikoNumeroDuo schreef: ↑13 sep 2024, 13:41 Hele hellingen vol met deze mooie blauwe druiven, Pinot noir. Champagnestreek augustus 2022
IMG_2057-2 Druiven Pinot noir.jpg

Ik krijg trek hier.
- Bert de Ruiter
- Superuser
- Contacteer:
- MikoNumeroDuo
- Algemene moderator
De druiven zelf waren ook al best lekker. Er werd toen we daar waren ook volop geplukt in het gebied.
Als ik ze zo zie, had ik zo wat mee geplukt.MikoNumeroDuo schreef: ↑20 sep 2024, 12:13 De druiven zelf waren ook al best lekker. Er werd toen we daar waren ook volop geplukt in het gebied.
- MikoNumeroDuo
- Algemene moderator
Heb gaandeweg de route een paar kleine trosjes geplukt en opgegeten. Maar niet echt in een emmer voor de meeneem of zo. Teveel is ook weer niet handig, dan moet ik weer insuline spuiten. Nu werden die paar trosjes wel gecompenseerd door de energie die ik verbruikte met stenenkeren.
- Bert de Ruiter
- Superuser
- Contacteer:
Het was dit of druivensuiker zeker?MikoNumeroDuo schreef: ↑21 sep 2024, 14:24 Heb gaandeweg de route een paar kleine trosjes geplukt en opgegeten. Maar niet echt in een emmer voor de meeneem of zo. Teveel is ook weer niet handig, dan moet ik weer insuline spuiten. Nu werden die paar trosjes wel gecompenseerd door de energie die ik verbruikte met stenenkeren.

- MikoNumeroDuo
- Algemene moderator
Nou, dat nog niet echt. Ik zat nog niet zo laag dat het nú nodig was. Maar door wat extra te eten tijdens veldwerk, zoals in dit geval wat druiven, voorkom ik dat ik te laag kom.
- Bert de Ruiter
- Superuser
- Contacteer:
Klopt, moet altijd rekening houden met het effect van meer beweging dan normaal. Had ik vroeger ook met het verschil tussen kantoor- en veldwerk.MikoNumeroDuo schreef: ↑21 sep 2024, 14:56 Nou, dat nog niet echt. Ik zat nog niet zo laag dat het nú nodig was. Maar door wat extra te eten tijdens veldwerk, zoals in dit geval wat druiven, voorkom ik dat ik te laag kom.