Voor het eerst dit jaar strand onder mijn voeten en om het feest compleet te maken een nieuwe krabbensoort voor mij.

Dat is toch één van de leuke dingen van de natuur. Je komt regelmatig nieuwe soorten tegen en leert daardoor iedere keer iets bij. Zeker als je op zoek gaat naar de specifieke achtergrond van zo'n nieuwe soort.
Factor tijd, ik ken dat. Regelmatig niet echt de tijd om grondige research te doen. Nog negen maanden wachten en dan heb ik 7 dagen per week de tijd.MikoNumeroDuo schreef: ↑15 sep 2024, 13:15 Juist Bert. Hoewel dat laatste helaas niet altijd even goed in m'n tijdbesteding past. Maar dan nog heb je in ieder geval de kennis dat die soort er is, hoe ze dan ook leeft.
Tegen die tijd heb ik er 47 jaar opzitten, dus ik vind het wel welletjes. Mmm, dergelijke inschattingen maakt mijn Zorgverzekeraar gelukkig niet.MikoNumeroDuo schreef: ↑15 sep 2024, 23:44 Die 9 maanden is bij mij nog 14 jjaar. En tegen die tijd zal het nog wel 2 jaar langer zijn. Met diabetes en aanhangend klachten en risico-inschatting kan ik dan volgens m'n verzekeraar nog 2 tot 3 jaar van m'n vrije tijd genieten en daarna ga ik letterlijk in rook op.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast