Voor veelgestelde vragen over het forumgebruik, zie V&A, links bovenaan het forum.
Zijn hier vervolgens nog vragen over, kunnen deze in dit subforum "Vraagbaak" gesteld worden.
Veelgestelde vragen
-
- Superuser
Re: Veelgestelde vragen
Bart hoe krijg ik de fotos beeldvullend groot in het beeld
Je doet het al goed, zoals bijvoorbeeld hier...arjan seppenwoolde schreef: ↑05 dec 2021, 17:28 Bart hoe krijg ik de fotos beeldvullend groot in het beeld
Het moet niet te groot worden ivm al het scrollwerk.

-
- Superuser
ja dat snap ik maar de foto van de kleine karekiet heb je er zelf vol opgezet vandaar mijn vraag .Bart schreef: ↑05 dec 2021, 17:35Je doet het al goed, zoals bijvoorbeeld hier...arjan seppenwoolde schreef: ↑05 dec 2021, 17:28 Bart hoe krijg ik de fotos beeldvullend groot in het beeld
Het moet niet te groot worden ivm al het scrollwerk.![]()
Er zijn foto's van mij die iig te groot zijn (met de camera genomen) en ik ben er nu extra alert op.arjan seppenwoolde schreef: ↑05 dec 2021, 17:40ja dat snap ik maar de foto van de kleine karekiet heb je er zelf vol opgezet vandaar mijn vraag .Bart schreef: ↑05 dec 2021, 17:35Je doet het al goed, zoals bijvoorbeeld hier...arjan seppenwoolde schreef: ↑05 dec 2021, 17:28 Bart hoe krijg ik de fotos beeldvullend groot in het beeld
Het moet niet te groot worden ivm al het scrollwerk.![]()
Geen probleem voor je om het (vooral) te houden, zoals je het nu doet?
- Bart H
- Algemene moderator
- Contacteer:
Arjan, indien je bv de appelvink neemt; ik vind die foto perfect en indien ik de details wil zien klik ik op de afbeelding.... perfect zo en zou standaard mogen zijn. Ik persoonlijk erger me zelfs aan zeer grote foto's. Maar ieder heeft hier zijn eigen mening over uiteraard.arjan seppenwoolde schreef: ↑05 dec 2021, 17:28 Bart hoe krijg ik de fotos beeldvullend groot in het beeld