Ja, en ook altijd langs de onderkant van de bovenrand van de emmer, zeg maar de verdikking waar dan de deksel op rust. Die is vaak hol met van die dwarsvlakjes voor de stevigheid. Zal niet de eerste keer zijn dat daar ineens nog een mot vandaan komt.