Reuzensteatoda - Steatoda nobilis
- MikoNumeroDuo
- Algemene moderator
Reuzensteatoda - Steatoda nobilis
Afgelopen winter vond ik in m'n schuur ineens een spin. Het beessie kwam me wel bekend voor maar ik kon 'm niet direct thuisbrengen. Bellmann leverde ook geen resultaat op dus maar even op het forum gegooid. En wat denk je... had ik zomaar een mannetje Reuzensteatoda in m'n schuur !!
- MikoNumeroDuo
- Algemene moderator
Re: Reuzensteatoda - Steatoda nobilis
Tof die zeldzaamheid. 

Portugal, 08-2023
- MikoNumeroDuo
- Algemene moderator
Omgeving Miste, juli 2019. Dit zou er ook een moeten zijn...
Mooi gekleurd.
- MikoNumeroDuo
- Algemene moderator
2 Juli 2024....ik kom het campingtoilet bij onze Udenhoutse kampeer locatie binnen en... ga in plaats van naar de wc terug naar de tent voor m'n camera. Want zo gaaf, er zit 'n flinke kogelspin op de binnenmuur bij de ingang. Een Reuzensteatoda. Gaaf !!
Een paar jaar terug had ik 'n mannetje in m'n schuur. Behalve m'n camera... had ik ook 'n potje bij me. En nu... 29 juli...zit deze toffe dame daar ook want ik heb haar mee naar huis genomen en daar losgelaten. Was m'n Moppie niet echt blij mee, maar ach...
Een paar jaar terug had ik 'n mannetje in m'n schuur. Behalve m'n camera... had ik ook 'n potje bij me. En nu... 29 juli...zit deze toffe dame daar ook want ik heb haar mee naar huis genomen en daar losgelaten. Was m'n Moppie niet echt blij mee, maar ach...
Zo gaaf en nog niet tegen mogen komen.
-
- Algemene moderator
Heel mooi Mike