Oehoe - Bubo bubo
Oehoe - Bubo bubo
Ik kom wel eens bij de Steengroeve in Winterswijk. Daar broedt al een aantal jaren een oehoe. Eerst was het een ander vrouwtje. Maar sinds een aantal jaar is dit vrouwtje er.
Vogelgek en de vlinderkoorts wordt ook steeds erger

Re: oehoe
Gaaf, Mieke!
Re: oehoe

Kinderboerderij (helaas) - Hoeksche Waard, 2018
-
- Superuser
Re: Oehoe - Bubo bubo
Bergschenhoek, Lage Bergsche Bos 18-01-2023
Gaaf zeg, zo in het wild. 
- Danny VG
- Superuser
Oehoe, Europees.
Geen dierentuin of valkerij, een van onze huisdieren.
En voor wie denkt dat je met een namaak uil vogels weg houdt ? vergeet het maar.
Gaat mee de kleintjes voerden in de tuin (meelwormen in het broedseizoen) de kauwen letten wel op om in de buurt te komen.
Hoelang ik al uilen heb ongeveer 58 jaar, neen geen grote aantallen slechts één. Hééééééél af en toe brengen ze me er een om te verzorgen meestal 1 of 2 keer eten geven is voldoende om terug de natuur te worden ingelaten.
Geen dierentuin of valkerij, een van onze huisdieren.
En voor wie denkt dat je met een namaak uil vogels weg houdt ? vergeet het maar.
Gaat mee de kleintjes voerden in de tuin (meelwormen in het broedseizoen) de kauwen letten wel op om in de buurt te komen.
Hoelang ik al uilen heb ongeveer 58 jaar, neen geen grote aantallen slechts één. Hééééééél af en toe brengen ze me er een om te verzorgen meestal 1 of 2 keer eten geven is voldoende om terug de natuur te worden ingelaten.
Gaaf, Danny. 
Waarom de oehoe zich in het Zandhovebos ophoudt is mij een raadsel. Een klein bos waarin druk gewandeld en gerecreëerd wordt. En dan ook nog op zoek naar een partner, want soms roepend.
Toen ik aan kwam lopen heb ik dat nog net meegemaakt. Dat zou toch wat zijn, jonge oehoe's in het Zandhovebos...
Zwolle, 1 maart 2024

Toen ik aan kwam lopen heb ik dat nog net meegemaakt. Dat zou toch wat zijn, jonge oehoe's in het Zandhovebos...
Zwolle, 1 maart 2024