Is dit een Esdoorndwergspanner?
Is dit een Esdoorndwergspanner?
Is dit een Esdoorndwergspanner- Eupithecia inturbata?
Deventer-Colmschate, 8 juli 2023, led-emmer
Behoorlijk afgevlogen, lijkt mij.
Deventer-Colmschate, 8 juli 2023, led-emmer
Behoorlijk afgevlogen, lijkt mij.
Re: Is dit een Esdoorndwergspanner?
Had je er misschien een zwartkamdwergspanner bij zitten of esdoorndwergspanner?
Een zwartkamdwergspanner niet, maar met Ops kwam ik tot esdoorndwergspanner, 95 %.
Ik had verschillende uitslagen waarvan zwartkamdwergspanner ook als optie.
Volgens i-Naturalist zwartkamdwergspanner als eerste keus op locatie en profiel lijkt er ook op.
Zat er een duidelijke esdoorndwergspanner in de led-emmer?
Dankjewel! Mag ik hem ook op dit forum zetten of is deze vlinder niet representatief?
Ja toch nog een gevonden van 8 juli. 99% Obs. Het was een van mijn eerste dagen dat ik met de led-emmer bezig was. Alles was nog zeer onoverzichtelijk voor me.
Het is wel een onscherpe foto. Die hieronder is , vind ik wel lijken op de Zwartkamdwergspanner, als ik deze vergelijk met jouw foto's op het forum.
Het is wel een onscherpe foto. Die hieronder is , vind ik wel lijken op de Zwartkamdwergspanner, als ik deze vergelijk met jouw foto's op het forum.
Oke, bedankt! Heb er weer veel van geleerd. Ook nu kennisgemaakt met de website inaturalist. Kende ik nog niet.
De duidelijk Esdoorndwergspanner kan ik die er wel opzetten of moet de foto dan wat scherper zijn? Er is nog geen pagina van deze spanner.
De duidelijk Esdoorndwergspanner kan ik die er wel opzetten of moet de foto dan wat scherper zijn? Er is nog geen pagina van deze spanner.
Kan erop. 
Leuk! Bedankt.